Cyber Monday Week t/m 05/12 = Meer bestellen = Meer korting tot 50%
FAQ & advies    020-2613415    Cyber Monday Week
 
Webwinkel Keurmerk Kiyoh
Zoek

showcase-image

Verkeerd gemeten? Gratis nieuw product *

Maak zorgeloos & kosteloos gebruik van onze meetverzekering. Een meetfout wordt dan altijd gedekt door onze meetverzekering, ongeacht of u zelf gemeten hebt of gebruik hebt gemaakt van onze online fotoservice.

* Er gelden wel een aantal eenvoudige spelregels:

  • De meetverzekering is van toepassing op 1 product uit uw bestelling. U kunt eenmalig op 1 product per klant aanspraak maken op de meetverzekering. Als u meerdere bestellingen plaatst, kunt u dus maar 1 keer gebruikmaken van de meetverzekering (totaal 1x product).
  • Als het geleverde product te klein is en de prijs van het nieuwe product is hoger, dan moet dit prijsverschil bijbetaald worden. Als het geleverde product te groot is en de prijs van het nieuwe product is lager, dan kost dit niets.
  • De meetverzekering is niet van toepassing op invoerfouten. Vult u een verkeerde maat in dan maakt u geen aanspraak op de meetverzekering. Ook invoerfouten (of het omdraaien van breedte / Hoogte) valt niet onder de verzekering.
  • Minimale afwijking 4 mm en maximale afwijking 10 CM (oftewel 100 MM)
  • U ontvangt ten allen tijde een identiek product waarvan uitsluitend de maatvoering aangepast is ten opzichte van het oude product. Wij bestellen het nieuwe product pas na beoordeling van de situatie & opvolging van onderstaande proces (zie hieronder).
  • De kosten voor de retourzending worden niet vergoed ( €39,00 ). Ophalen/leveren nieuwe product.
  • Het meldingstermijn is 7 dagen na ontvangst van het product (dus wacht niet te lang met monteren / uitpakken). Gebruik hiervoor het juiste formulier zoals hieronder omschreven (anders nemen wij dit niet in behandeling).
  • Meetverzekering is niet geldig op accessoires (zoals bijvoorbeeld u-profielen, montagesteunen etc).

Oude product

Het oude (verkeerde) product wordt opgehaald (en meegenomen) bij levering van hiet nieuwe product

Niet de juiste maat?

1

Maak duidelijke foto's van de situatie


Stuur een overzichtsfoto met een meetlat ernaast en een close up foto zodat wij de maat kunnen aflezen.


2

Stuur ons de foto's


Via ons "ticketsysteem" en selecteer "meetverzekering". Alleen aanvragen via dit systeem worden in behandeling genomen. Vul alle gestelde vragen in zodat wij u zsm kunnen helpen.

Wij nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met u op.

Hulp & advies nodig inmeten?

Bekijk de uitgebreide meetinstructies op onze meethulp pagina.

Wil je gratis hulp bij het opmeten van je ramen? Maak dan gebruik van onze online meethulp. In 3 eenvoudige stappen bepalen we samen de juiste maat van je nieuwe rolgordijn. Snel, gemakkelijk en professioneel meetadvies.

Filters
Sort
display

 

Meetafspraak aan huis